Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin
#1
I. Struktura administracyjna klanu:

1. Najwyższą władzę stanowi Dowódca oraz sztab.
2. Sprawami kadrowymi zajmują się osoby w grupie "rekrutacja".
3. Sprawami techniczno-administracyjnymi (jak forum, serwer, TeamSpeak) zajmują się "administratorzy".
4. Za realizowanie taktyki, treningów, odpowiedzialni są dowódcy polowi poszczególnych składów.
5. Za zgłoszenie klanu do oficjalnych turniejów odpowiedzialny jest sztab, na prośbę członków klanu (kilku) sztab może rozważyć udział w dodatkowych nieoficjalnych zmaganiach pod szyldem PIO.
6. Członkami klanu są wszystkie osoby, które przeszły proces rekrutacji i akceptują obowiązujący regulamin klanu.

II. Aktywność
1. Każdy z członków ma obowiązek aktywnego uczestniczenia w życiu klanu.
2. Regularne pojawianie się w grze (na tyle na ile pozwoli czas wolny).
3. Używanie komunikatora głosowego przynajmniej w godzinach 18-23 (Integracja z innymi graczami).
4. Wchodzenie na bitwy Treningowe, aby dowódcy mogli uzupełnić skład .
5. Stosowanie się do poleceń oraz rozkazów dowództwa.
6. W przypadku nieobecności dłuższej niż 7 dni, gracz zobowiązany jest poinformować o tym w dziale "urlopy".
7. Przynajmniej raz w tygodniu należy odwiedzić i zapoznać się z treścią Forum Klanowego.

III. Poufność
Członkowie mają zakaz rozprzestrzeniania informacji poza Klan, takich jak:
- taktyka i strategia klanu,
- informacje umieszczone na forum w działach niedostępnych publicznie,
- dane dostępowe do serwera TeamSpeak,

IV. Etyka i Kultura
Nie akceptujemy żadnej formy chamstwa ,osoba łamiąca poniższe punkty będzie usuwana z klanu;
-wyzywanie i ubliżanie innym osobą z klanu(oczywiście w żartach można Tongue)
- szerzenie chamstwa i wiochy na innych forach oraz czatach w grze
- próba obalenia władzy i podburzanie do buntu Tongue
[Image: foto_f95fc47a29f4e068f075a7e8bf191dc8.gif]


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)